Trening grupowy

PILATES

Zajęcia, podczas których uczestnicy trenują na matach. Trening dostosowany jest do stopnia zaawansowania uczestników i odbywa się pod okiem trenera, który czuwa nad doskonaleniem techniki ćwiczeń. Pilates to system ćwiczeń, który wpływa korzystnie na poprawę sylwetki  jej wyglądu, postawy ciała, zmniejsza dolegliwości bólowe kręgosłupa, stawów, uczy prawidłowych nawyków posturalnych. Dzięki czemu, metoda ta znacznie poprawia funkcjonowanie ciała w życiu codziennym i zapobiega dolegliwościom spowodowanym siedzącym oraz stresującym trybem życia.  W tej metodzie angażujemy całe ciało, nie koncentrując się ściśle na tylko jednej grupie mięśniowej podczas treningu. Ćwiczenia są przede wszystkim rozciągające, ale jednocześnie ćwiczący pracuje na dużej sile, stąd wzmacnia swoje ciało - co bardzo korzystnie wpływa na stawy i mięśnie. Poprawie ulega funkcjonalne wzmocnienie gorsetu mięśni posturalnych (core), ale też stawów i mięśni obwodowych, które są „ramą” ciała. Zwiększa się zakres ruchomości w stawach (mobilność), prioriocepcja (czucie głębokie),  elastyczność ciała oraz równowaga. Ćwiczenia integrują także oddech z pracą ciała.

 

  • Rodzaj wykorzystywanego sprzętu: ciężar własnego ciała.
Zapisz się teraz
Dołącz
Strona wykorzystuje cookies. Pozostając na niej wyrażasz zgodę na ich używanie zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki
Ustawienia Polityka prywatności