OWU

OGÓLNE WARUNKI UMOWY

 

Niniejsze ogólne warunki umowy (dalej: „OWU”) mają zastosowanie do umów zawieranych pomiędzy Sense Med Concept Sp. z o.o.  z siedzibą   w   Warszawie,   przy   ulicy   Bobrowieckiej   6   (kod   pocztowy   00-728 Warszawa), zarejestrowaną w Rejestrze Przedsiębiorców prowadzonym przez Krajowy Rejestr Sądowy pod numerem KRS 0001041670, przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawa, XIII Wydział Gospodarczy KRS, NIP 5214023610, REGON 525573100 (dalej: „Klub”), a osobami zawierającymi umowę.

  

§ 1. Podstawowe zasady korzystania z Klubu

1. Regulamin Klubu SENSE STUDIO i OWU określają podstawowe prawa i obowiązki osoby zawierającej Umowę, a określenia użyte w OWU są tożsame z określeniami wyjaśnionymi w Regulaminie.

a)        Regulamin, OWU i Umowa dostępne są w recepcji oraz na stronie internetowej Klubu www.sensestudio.pl.

b)       Wykupienie Usługi oferowanej przez Klub uprawnia członka Klubu do przebywania na jego terenie.

c)        Członkiem Klubu może zostać osoba, której:

(i) stan zdrowia pozwala na korzystanie z Usług Klubu

(ii) zawarła lub w jej imieniu i na jej rzecz zawarto z Klubem Umowę oraz zaakceptowała wszystkie warunki przystąpienia do Klubu.

 

§ 2. Zawarcie umowy

1. Umowa zawierana jest pisemnie w siedzibie Klubu lub przy użyciu formularzy znajdujących się pod adresem https://sensestudio-warszawa.cms.efitness.com.pl/kup-karnet, poprzez wybranie i zatwierdzenie kupna Usługi lub Abonamentu i reguluje wzajemne zobowiązania pomiędzy Sense Med Concept Sp. z o.o., a Członkiem Klubu

2. Dostępne Abonamenty i Karnety wskazane są w Cenniku.

3. Treść OWU, Regulaminu, Umowy oraz załączników do niej przedkładane są osobie planującej ją zawrzeć przed jej zawarciem tak, aby mogła się ona z nimi zapoznać; w Systemie treść dokumentów jest udostępniona przed zarejestrowaniem się; pola oznaczone w formularzu gwiazdką są obowiązkowe do wypełnienia.

4. Umowę może zawrzeć jedynie osoba pełnoletnia i posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych.

5.  W formularzu Osoba aplikująca podaje prawdziwe dane osobowe, w tym dane o stanie zdrowia. W razie jakichkolwiek wątpliwości dotyczących swojej sprawności fizycznej lub zdolności do korzystania z wybranych Usług niezbędne jest zasięgnięcie porady lekarskiej. Osoba cierpiąca na schorzenia cukrzycowe, choroby serca, niskie lub wysokie ciśnienie lub inne choroby przewlekłe oraz będąca w ciąży powinna skonsultować się z lekarzem i przedstawić zaświadczenie o braku przeciwskazań do korzystania z Usług. Umowa nie zostanie zawarta, jeśli stan zdrowia osoby aplikującej nie pozwala na korzystanie z Usług. W takim wypadku dane osobowe Osoby aplikującej są usuwane.

7. Umowa może zostać zawarta na czas określony lub na czas nieokreślony z 30 dniowym okresem wypowiedzenia po okresie zobowiązania wynikającym z Umowy.

8. Otrzymanie żądania usunięcia danych osobowych albo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych jest równoznaczne z wypowiedzeniem Umowy przez Członka Klubu.

9. Klub jest uprawniony do odmowy zawarcia Umowy, w sytuacji gdy:

a)        stan zdrowia Osoby aplikującej nie pozwala na korzystanie z Usług;

b)        Osoba aplikująca nie przedstawiła odpowiednich wymaganych zaświadczeń o braku przeciwskazań do korzystania z Usług;

c)        Osoba aplikująca nie wyraziła zgody na przetwarzanie danych o jej zdrowiu

 

§ 3. Rozwiązanie umowy

1. Rozwiązanie Umowy w trybie natychmiastowym skutkuje utratą statusu Członka Klubu. Z dniem rozwiązania umowy wszelkie zaległe lub niespłacone świadczenia na rzecz Klubu stają się natychmiast wymagalne. Opłaty Abonamentowe wniesione przez Członka Klubu podlegają zwrotowi po uprzednim potrąceniu innych należności przysługujących Klubowi w stosunku do Członka Klubu.

2. Członek Klubu może rozwiązać Umowę, składając pisemne wypowiedzenie nie później niż 30 dni przed datą rozwiązania Umowy w Recepcji lub wysyłając listem poleconym za zwrotnym potwierdzeniem odbioru na adres Klubu lub elektronicznie z adresu e-mail wskazanego do kontaktu.

3. Członek Klubu jest uprawniony do rozwiązania umowy w trybie natychmiastowym w przypadku, jeżeli Klub nie realizuje umowy zgodnie z OWU lub obowiązującym Regulaminem Klubu, po uprzednim bezskutecznym wezwaniu do zaprzestania naruszeń przez Klub w terminie 14 dni od wezwania.

4. Zmiana OWU, Cennika lub Regulaminu uprawnia Członka Klubu do wypowiedzenia Umowy z dniem wejścia w życie nowego Cennika lub Regulaminu składając pisemne wypowiedzenie w Recepcji lub wysyłając listem poleconym za zwrotnym potwierdzeniem odbioru na adres Klubu lub elektronicznie z adresu e-mail wskazanego do kontaktu nie później niż w terminie 30 dni od daty wejścia w życie tychże zmian.

5. Klubowi przysługuje prawo do wypowiedzenia Umowy ze skutkiem natychmiastowym, w przypadku:

a)         rażącego naruszenia przez Członka Klubu jej postanowień;

b)        rażącego naruszenia postanowień Regulaminu, OWU lub obowiązującego prawa, w szczególności podania nieprawdziwych danych osobowych, w tym dotyczących stanu zdrowia, zalegania z opłatami przez czas dłuższy niż 1 miesiąc.

 

 

§ 4. Opłata Abonamentowa

1. Nieskorzystanie lub rezygnacja przez Członka Klubu z całości lub części oferowanych Usług objętych Opłatą Abonamentową nie uprawnia do żądania zwrotu całości lub części Opłaty Abonamentowej.

2. Członek Klubu jest zobowiązany do zachowania ciągłości w uiszczaniu Opłat Abonamentowych.

3. Opłatę abonamentową należy wnosić wyłącznie przy użyciu karty kredytowej /debetowej z funkcją płatności internetowych uprawniających Klub do obciążania rachunku bankowego Członka Klubu, pełną należną kwotą z tytułu Opłaty Abonamentowej w danym okresie rozliczeniowym oraz w każdym kolejnym okresie rozliczeniowym w okresie obowiązywania abonamentu, bez konieczności zawiadamiania o tym fakcie Członka Klubu. 

4. Wysokość Opłaty Abonamentowej zależy od wybranych przez Członka Klubu Usług.

5. W przypadku niemożności pobrania środków z rachunku Członka Klubu, Klub kilkukrotnie podejmie próbę obciążenia Karty Członka. W przypadku bezskutecznych prób pobrania należnej Opłaty Abonamentowej z rachunku Członka Klubu, Klub ma prawo odmówić Członkowi Klubu możliwość korzystania z usług Klubu do czasu zapłaty całej należnej kwoty na rzecz Klubu.

§ 5. Usługi przewidziane Cennikiem

1. Członek Klubu uprawniony jest do zarezerwowania udziału w Usługach opisanych w Cenniku.

2. Członek Klubu wnosi opłaty przewidziane Cennikiem gotówką, kartą w kasie Klubu lub poprzez System, z zastrzeżeniem postanowień pkt 3 powyżej.

3. Wniesienie opłaty za zarezerwowane Usługi jest równoznaczne z zawarciem umowy na opłacone Usługi.

§ 6. Zawieszenie korzystania z Usług

1. Umowa może zostać zawieszone przez Członka Klubu na okres maksimum 4 tygodni w ciągu 12 miesięcy trwania członkostwa. 

2. Informację o Zawieszeniu należy zgłosić w recepcji na dostępnym tam formularzu lub mailowo.

3. W przypadku Umowy na czas nieokreślony termin najbliższej płatności przesuwa się o liczbę dni zawieszeń.

4. Limit wejść odnawia się cyklicznie co miesiąc od daty rozpoczęcia karnetu. Okres zawieszenia nie zwiększa ilości wejść w pakietach z określoną liczbą wejść. Zgłoszenie Członka Klubu gotowości do korzystania z Usług (poprzez dokonanie rezerwacji Usług, powiadomienie recepcji) jest jednoznaczne z zakończeniem Zawieszenia.

6. Zawieszenie nie zwalnia Członka Klubu z regulowania opłat w terminie zgodnie z harmonogramem. 

7. Każde kolejne zawieszenie po wykorzystaniu przysługującego okresu 4 tygodni wiążę się z dodatkową opłatą wynoszącą 50 PLN za okres 7 dni. 

 

§ 7. Ograniczenie odpowiedzialności Klubu

1. Klub nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia ciała, pogorszenie stanu zdrowia i inne wypadki zaistniałe u Członka Klubu spowodowane niewłaściwym korzystaniem z Usług, nie stosowaniem się do Regulaminu, OWU lub instrukcji i poleceń Personelu, jak również powstałe w związku z zatajeniem lub niepoinformowaniem przed rozpoczęciem Korzystania z usług o rzeczywistym stanie zdrowia, który może być przeciwskazaniem do korzystania z Usług.

2. Klub nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia lub zniszczenie garderoby Członka Klubu spowodowane niewłaściwym korzystaniem z Usług, nie stosowaniem się do Regulaminu lub instrukcji i poleceń Personelu, jak również powstałe w związku z zatajeniem rzeczywistego stanu zdrowia.

3. Klub odpowiada za szkody poniesione przez Członka Klubu tylko za działania zawinione przez Personel lub osoby, z których pomocą zobowiązanie wykonywa. Wyłącza się odpowiedzialność za utracone korzyści Członka Klubu.

4. Klub nie ponosi odpowiedzialności za niestosowanie się przez Członka Klubu do postanowień OWU oraz Regulaminu.

 5. Klub zastrzega sobie możliwość zamknięcia Klubu w okresie świątecznym (święta kościelne, państwowe) oraz w każdym innym dniu,  jeżeli wymagają tego niezbędne do przeprowadzenia prace remontowe mające na celu poprawę bezpieczeństwa Klientów bądź z  powodów innych, niezależnych od Klubu, co nie będzie uznane za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania.

§ 8. Płatności

1. Płatności za poszczególne Usługi realizowane są z góry zgodnie z Cennikiem w Klubie gotówką, kartą lub online poprzez panel klubowicza w Systemie. 

2. W przypadku Opłaty Abonamentowej Klub może informować Członka Klubu o zbliżającym się terminie wpłaty za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres wskazany przez Członka Klubu. 

3. Nieskorzystanie lub rezygnacja przez Członka Klubu z całości lub części oferowanych przez Klub Usług nie uprawnia do żądania zwrotu całości lub części Opłaty Abonamentowej.

§ 9. Zmiany OWU, Regulaminu, Cennika

1. Klub zastrzega sobie prawo do zmiany OWU, Regulaminu, Cennika.

2. Przed wejściem w życie zmiany OWU, Regulaminu lub Cennika Klub doręczy Członkowi Klubu treść zmian za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail wskazany przez Członka Klubu w sposób umożliwiający jej wydrukowanie oraz zapisanie na nośniku elektronicznym.

3. W braku akceptacji nowych warunków w terminie 2 tygodni od otrzymania tej informacji Członek Klubu może zrezygnować z członkostwa. Rezygnacja może zostać przekazana w jakiejkolwiek formie.

 

§ 10. Reklamacje

1. Członek Klubu może składać reklamacje dotyczące świadczenia Usług przez Klub osobiście w recepcji, listownie na adres Klubu lub wiadomością e-mail na adres elektroniczny contact@sensestudio.pl.

2. W zgłoszeniu Członek Klubu powinien wskazać swoje imię i nazwisko, dane kontaktowe, podpis, a także zwięźle przedstawić opis zaistniałej sytuacji.

3. Klub niezwłocznie lecz nie później niż w terminie 14 dni rozpatruje reklamacje i udziela odpowiedzi na adres poczty elektronicznej, podany w zgłoszeniu reklamacyjnym.

4. SENSE STUDIO nie wyraża zgody na wzięcie udziału w postępowaniu w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich, stosownie do treści przepisu art. 32 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 23 września 2016 r. o pozasądowym rozstrzyganiu sporów konsumenckich (Dz. U. z 2016 r. poz. 1823).


§ 11. Postanowienia końcowe

1. W sprawach nieunormowanych w OWU zastosowanie mają przepisy powszechnie obowiązującego prawa.

2. Uznanie za nieważne któregokolwiek z postanowień niniejszych OWU nie wpływa na ważność pozostałych postanowień.

 

Dołącz