REGULAMIN KLUBU SENSE STUDIO
§ 1. Postanowienia ogólne
1. Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania z Usług Klubu SENSE STUDIO.
2. Z Usług może korzystać jedynie Członek Klubu.
3. Warunkiem korzystania z Usług Klubu jest brak przeciwskazań medycznych.
4. Z Usług mogą korzystać osoby, które ukończyły 7 lat jedynie pod opieką trenera.
5. Osoby, które ukończyły 16 lat, a nie ukończyły lat 18, mogą korzystać z usług Klubu samodzielnie.
6. Osoby, które nie ukończyły 18 lat mogą korzystać z Usług Klubu jedynie po wyrażeniu przez przedstawiciela ustawowego (rodzica, opiekuna prawnego) pisemnej zgody.
7. Członek Klubu oraz inne osoby korzystające z Usług mają obowiązek przestrzegania zasad określonych w Regulaminie.
8. Nad przestrzeganiem Regulaminu czuwa Personel.
9. Klub oferuje Usługi w godzinach podanych na stronie internetowej.
§ 2. Definicje
1. Regulamin – niniejszy dokument określający prawa i obowiązki Członków Klubu oraz osób aplikujących.
2. Klub – ekskluzywny klub fitness prowadzony pod nazwą SENSE STUDIO przez Sense Med Concept Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy ulicy Bobrowieckiej 6 (kod pocztowy 00-728 Warszawa), zarejestrowaną w Rejestrze Przedsiębiorców prowadzonym przez Krajowy Rejestr Sądowy pod numerem KRS 0001041670, przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawa, XIII Wydział Gospodarczy KRS, NIP 5214023610, REGON 525573100 usytuowany w budynkach przy ulicy Bobrowieckiej 6 i 8 w Warszawie.
3. SENSE STUDIO - znak towarowy, co do którego prawo ochronne przysługuje Sense Med Concept Spółka z o.o.
4. Usługi – świadczone przez Klub usługi szczegółowo wskazane w Cenniku oraz:
a) sejfu;
b) szafek;
c) parkingu – wedle dostępności miejsc.
d) pomiarów ilościowych i jakościowych składu ciała;
e) konsultacji trenera;
f) ręczników ;
g) dostęp do sieci wifi.
5. Członek Klubu – osoba, która zawarła umowę z Klubem o korzystania z Usług.
6. Osoba aplikująca – osoba, która chce zostać Członkiem Klubu.
7. Karta członkowska – elektroniczna karta umożliwiająca wejście do Klubu i korzystanie z Usług będąca własnością Sense Med Concept Sp. z o.o. dostępna również w postaci breloku.
8. Umowa - dokument określający osobę Członka Klubu (dane osobowe), zakres świadczonych Usług, koszt Abonamentu, drogę komunikacji i inne szczegółowe warunki.
9. Grafik zajęć – elektroniczny kalendarz zajęć umożliwiający Członkowi Klubu podgląd i zmianę terminów zajęć.
10. Cennik – dokument określający zakres Usług i ich ceny.
11. Administrator danych osobowych - Sense Med Concept Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy ulicy Bobrowieckiej 6,00-728 Warszawa, zarejestrowana w Rejestrze Przedsiębiorców prowadzonym przez Krajowy Rejestr Sądowy pod numerem KRS 0001041670, przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawa, XIII Wydział Gospodarczy KRS, NIP 5214023610, REGON 525573100
12. System – oprogramowanie dedykowane do zarządzania Klubem wdrożone przez eFitness Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu umożliwiające kontakt z Klubem oraz dostęp do informacji.
13. Opłata Abonamentowa - opłata ponoszona przez Członka Klubu zgodnie ze stawkami określonymi w Cenniku.
14. Zawieszenie Usług – czasowa przerwa w korzystaniu przez Członka Klubu z Usług.
15. Personel – osoby obsługujące Klub, w tym:
a) managerowie,
b) trenerzy,
c) fizjoterapeuci,
d) pracownicy recepcji.
§ 3. Członek Klubu
1. Członkiem Klubu może zostać osoba, która:
a) jej stan zdrowia pozwala na korzystanie z Usług;
b) zawarła lub w jej imieniu i na jej rzecz zawarto z Klubem Umowę oraz zaakceptowała całość dokumentacji członkowskiej;
2. Członek Klubu obowiązany jest do:
a) przestrzegania Regulaminu i warunków Umowy oraz OWU;
b) stosowania się do wytycznych personelu;
c) niezwłocznego, najpóźniej przed rozpoczęciem korzystania z Usług, informowania personelu Klubu o zmianach stanu zdrowia mogących mieć wpływ na dopuszczenie do udziału w poszczególnych Usługach, w szczególności o zajściu w ciążę lub przeciwskazaniach medycznych do korzystania z wybranych Usług;
d) terminowego wnoszenia Opłat Abonamentowych.
§ 4. Ogólne warunki zdrowotne wymagane do korzystania z Usług
1. W przypadku dolegliwości, które mogą być zagrożeniem dla pozostałych Członków Klubu (np. skaleczeń, zmian skórnych, chorób układu oddechowego, symptomów chorób zakaźnych, itp.), Personel ma prawo ograniczyć lub zakazać Członkowi Klubu korzystania z Usług.
2. Członek Klubu cierpiący na schorzenie cukrzycowe, choroby serca, niskie lub wysokie ciśnienie lub inne schorzenia oraz w ciąży powinien, przed skorzystaniem z Usług, skonsultować się z lekarzem i przedstawić zaświadczenie o dopuszczeniu do korzystania z Usług.
3. W przypadku wystąpienia wypadku, urazu, kontuzji Członek Klubu obowiązany jest do niezwłocznego, nie później niż przed opuszczeniem Klubu w dniu wystąpienia zdarzenia, zgłoszenia tego faktu Personelowi.
4. Kobiety w ciąży przed każdorazowym rozpoczęciem korzystania z Usług obowiązane są podpisać oświadczenie, w którym podadzą niezbędne informacje dotyczące ciąży, w tym czy ciąża do tej pory przebiegała prawidłowo, czy istnieją choroby/stany wikłające ciążę, czy są przeciwskazania medyczne do korzystania z Usług.
§ 5. Zasady korzystania z Usług
1. Na terenie Klubu obowiązuje bezwzględny zakaz spożywania alkoholu, palenia tytoniu, używania papierosów elektronicznych oraz bezwzględny zakaz zażywania jakichkolwiek środków odurzających, dopingujących oraz narkotyków.
2. Wykupienie Usługi oferowanej przez Klub uprawnia członka Klubu do przebywania na jego terenie.
3. Wprowadza się zakaz wnoszenia wszelkich opakowań szklanych, produktów spożywczych oraz -podczas zajęć - obowiązuje bezwzględny zakaz żucia gumy.
4. Na terenie Klubu obowiązuje bezwzględny zakaz prowadzenia działalności gospodarczej bez zgody Klubu, w szczególności treningów personalnych oraz grupowych.
5. Członek Klubu zobowiązany jest do:
a) przestrzegania zasad czystości i higieny;
b) przestrzegania ogólnie przyjętych norm poprawnego zachowania, w szczególności zabrania się używania wulgarnego języka, agresywnego zachowania lub używania siły;
c) korzystania z Usług w odpowiednim stroju i obuwiu, przy czym obuwie musi zostać zmieniane przed wejściem do pomieszczeń Klubu przeznaczonych do ćwiczeń na czyste i przeznaczone do aktywności sportowo – rekreacyjnej;
d) korzystania z ręcznika umieszczając go na sprzęcie do ćwiczeń;
e) użytkowania sal, pomieszczeń sanitarnych, sprzętu i wyposażenia Klubu i zgodnie z ich przeznaczeniem;
f) stosowania się do zaleceń i wskazówek Personelu;
g) postawienia po sobie porządku;
h) podporządkowania się zaleceniom instruktorów, trenerów oraz zarządzeniom Klubu;
i) niewprowadzania zwierząt na teren Klubu;
j) powstrzymania się od sterowania sprzętem audio, klimatyzacją oraz oświetleniem Klubu oraz poinformowania personelu Klubu w razie potrzeby zmiany ustawień urządzeń wskazanych powyżej w tym punkcie.
6. W przypadku naruszenia przez Członka Klubu postanowień Regulaminu opisanych w ust. powyżej, może on zostać wyproszony z Klubu, co nie będzie traktowane jako nienależyte wykonanie zobowiązania przez Sense Med Concept Sp. z o.o.
7. Członek Klubu ponosi odpowiedzialność za umyślne uszkodzenia lub zniszczenia pomieszczeń, elementów dekoracyjnych, urządzeń lub sprzętu należącego do Klubu.
8. Klub zastrzega sobie prawo do zmiany godzin rozpoczęcia i zakończenia zajęć grupowych, zmiany rodzaju zajęć lub Instruktora oraz odwołania zajęć grupowych w sytuacjach nagłych lub w przypadku wprowadzania zmian w grafiku, co nie będzie traktowane jako nienależyte wykonanie zobowiązania przez Sense Med Concept Sp. z o.o.
9. Karnety wejściowe mają swój termin ważności. Wejścia niewykorzystane w przewidzianym okresie obowiązywania karnetu nie podlegają wykorzystaniu w innym terminie.
§ 6. Zajęcia grupowe i indywidualne z trenerem
1. Klub może dokonać zmian w grafiku zajęć po wcześniejszym powiadomieniu Członków Klubu drogą elektroniczną, zamieszczenie informacji na stronie internetowej Klubu lub w Recepcji.
2. Członek klubu może bezpłatnie odwołać rezerwację na Usługi najpóźniej na 12 godzin przed ich rozpoczęciem. Odwołanie rezerwacji w czasie krótszym niż 12 godzin skutkuje pobraniem pełnej opłaty przewidzianej w cenniku.
3. Odwołania rezerwacji można dokonać osobiście w recepcji klubu, w aplikacji mobilnej, telefonicznie lub elektronicznie z adresu e-mail wskazanego do kontaktów.
4. Członek Klubu jest zobowiązany do punktualnego wejścia na salę zajęć. Ze względów bezpieczeństwa instruktor zajęć grupowych (dalej: „Instruktor”) może poprosić spóźnionego Członka Klubu o opuszczenie sali. Spóźniony Członek Klubu może pozostać na zajęciach grupowych na własną odpowiedzialność.
5. Jedynie dokonanie rezerwacji i punktualne przybycie na zajęcia gwarantują uczestnictwo w nich. Jeżeli Członek Klubu spóźnia się, jego miejsce na zajęciach może zająć Członek Klubu z listy rezerwowej.
6. O wpuszczeniu na salę zajęć Członków Klubu, którzy nie dokonali rezerwacji miejsca lub znajdują się na liście rezerwowej, decydują wyłącznie pracownicy recepcji Klubu.
7. Członek Klubu, będący na zajęciach po raz pierwszy, jest zobowiązany przed rozpoczęciem Usługi do poinformowania o tym fakcie Instruktora.
8. Członek Klubu korzystający z Usług jest zobowiązany do poinformowania Instruktora o gorszym samopoczuciu, ciąży, urazach oraz wszelkich poważnych problemach zdrowotnych.
9. Usługi prozdrowotne mają charakter profilaktyczny i nie stanowią konsultacji medycznej.
§ 7. Samodzielnie korzystanie z siłowni, sauny i pomieszczenia relaksu.
1. Trening na siłowni nie jest ograniczony limitem czasowym. Klub nie prowadzi rezerwacji miejsc na siłowni.
2. Klub nie prowadzi rezerwacji miejsc w pomieszczeniu relaksu oraz w saunie.
3. Pracownik włącza saunę na życzenie Członka Klubu
§ 8. Bezpieczeństwo fizyczne
1. Na czas pobytu w Klubie Członkowi Klubu zostaje udostępniona szafka.
2. Członek Klubu ma obowiązek przechowywania swoich rzeczy wyłącznie w udostępnionej szafce.
3. Po zakończeniu korzystania z Usług szafkę należy opróżnić z rzeczy w niej przechowywanych.
4. Na koniec dnia wszystkie szafki są sprawdzane, znajdujące się tam rzeczy są deponowane w Recepcji.
5. Rzeczy wartościowe Członek Klubu pozostawia w sejfie.
6. W budynku, w którym znajduje się Klub, działa system monitoringu wizyjnego. Miejsca podlegające rejestracji kamer są oznakowane.
§ 9. Dane Osobowe
1. Klub wdrożył odpowiednie procedury i zabezpieczenia dotyczące przetwarzania danych osobowych.
2. Klub informuje, że Administratorem Danych Osobowych jest Sense Med Concept Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy ulicy Bobrowieckiej 6, 00-728 Warszawa, zarejestrowaną w Rejestrze Przedsiębiorców prowadzonym przez Krajowy Rejestr Sądowy pod numerem KRS 0001041670, przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawa, XIII Wydział Gospodarczy KRS, NIP 5214023610, REGON 525573100
3. Inspektorem Ochrony Danych jest Adam Baworowski, z którym można skontaktować się pod adresem elektronicznym adam@baworowski.pl lub listownie na adres Administratora - ul. Bobrowiecka 6, Warszawa.
4. Dane osobowe Członka Klubu przetwarzane są w celu wykonania Umowy, w tym w celu diagnozy stanu zdrowia w zakresie dostosowania Usług i umożliwienia korzystania z Systemu.
5. Zakres danych osobowych Członka Klubu obejmuje:
a) imię i nazwisko i dane kontaktowe: adres, e-mail, nr telefonu niezbędne do weryfikacji Umowy i utrzymywania kontaktu oraz weryfikacji rekomendacji;
b) miejsce zatrudnienia niezbędne do weryfikacji uprawnienia do korzystania z Usług;
c) dane o zdrowiu niezbędne do korzystania z poszczególnych Usług;
d) wizerunek przetwarzany w celu utrzymania bezpieczeństwa osób i mienia;
e) numer IP oraz cookies niezbędne do zapewnienia bezpieczeństwa usług informatycznych oraz usprawnienia ich użytkowania.
6. Dane osobowe Członka Klubu przetwarzane są na podstawie:
a) 6 ust. 1 lit. b) RODO – podjęcie działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem Umowy, zawarcie i wykonanie Umowy;
b) 6 ust. 1 lit. c) RODO – wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze, w tym:
(i) rozpatrywanie skarg, reklamacji i wniosków oraz udzielanie odpowiedzi
(ii) przechowywanie dokumentacji finansowej;
(iii) zapobieganie nadużyciom i oszustwom.
c) art. 6 ust. 1 lit. f) RODO - realizacja prawnie uzasadnionego interesu Administratora, w postaci:
(i) ewentualnego ustalenia, dochodzenia, egzekucji roszczeń lub obrony przed roszczeniami będących realizacją prawnie uzasadnionego interesu Administratora – prowadzenie postępowań sądowych i egzekucyjnych;
(ii) zapewnienia bezpieczeństwa fizycznego i informatycznego – zapewnienie bezpieczeństwa w zakresie świadczonych Usług; w tym wizerunek przetwarzany jest przez system monitoringu wizyjnego;
(iii) marketingu bezpośredniego usług, a w przypadku udzielenia przez Użytkownika odpowiedniej zgody – także w celu wysyłania informacji handlowych za pomocą środków komunikacji elektronicznej, telekomunikacyjnych urządzeń końcowych i automatycznych systemów wywołujących w celu marketingu produktów i usług Administratora (zgodnie z Prawem Telekomunikacyjnym oraz Ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną) oraz na podstawie udzielonej przez Użytkownika zgody (zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a) RODO);
(iv) dokonywania badań analitycznych i statystycznych, tj. optymalnego doboru Usług do potrzeb Członka Klubu, optymalizacji procesów Usług, zapewnienia bezpieczeństwa informatycznego Systemu, wykrywania przypadków niedozwolonego korzystania z Usług, analizy finansowej Administratora poprzez oprogramowanie eFitness;
(v) obsługi zgłoszeń i wniosków – udzielanie odpowiedzi na zgłoszenia i zapytania kierowane do Administratora, celem zachowania zasady rozliczalności;
(vi) przechowywania danych dla celów archiwizacyjnych oraz zapewnienie rozliczalności, czyli zabezpieczenia informacji na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów.
7. Dane szczególnych kategorii Członka Klubu, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, przetwarzane są na podstawie:
a) 9 ust. 2 lit. a) RODO – zgoda na przetwarzanie danych w celu dostosowania zakresu Usług;
b) 9 ust. 2 lit. f) RODO – przetwarzanie jest niezbędne do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń lub w ramach sprawowania wymiaru sprawiedliwości przez sądy.
8. Członek Klubu podaje dane osobowe dobrowolnie, jednakże niepodanie tych danych uniemożliwia wykonywanie Umowy i wywiązanie się z obowiązków ustawowych związanych z Umową, gdyż dane są niezbędne do weryfikacji strony Umowy oraz bezpiecznego korzystania z Usług;
9. W przypadku wyrażenia zgody na podstawie art. 9 ust. 2 lit. a) RODO Członek Klubu ma prawo w dowolnym momencie wycofać zgodę. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Wycofanie zgody polega na przekazaniu informacji do Recepcji w formie pisemnej, również drogą elektroniczną;
10. Odbiorcami danych osobowych są:
a) hosting poczty elektronicznej;
b) podmioty świadczące na rzecz Administratora usługi prawne;
c) urząd Skarbowy;
d) podmiot działający w zakresie ubezpieczeń.
11. Administrator powierzył lub może powierzyć, na podstawie pisemnej umowy, przetwarzanie danych osobowych Członka Klubu podmiotom świadczącym na rzecz Administratora usługi: informatyczne, księgowe, kadrowe, podatkowe, podmiotom prowadzącym obsługę płatności oraz ochrony osób i mienia – w zakresie niezbędnym do wykonania usługi przez ten podmiot na rzecz Administratora.
12. Dane osobowe Członka Klubu związane z wykonywaniem Umowy powierzone zostały do przetwarzania w zakresie przechowywania Spółce eFitness w zakresie: imię i nazwisko, data urodzenia, typ Dokumentu tożsamości, numer NIP, miejsce urodzenia, płeć, numer pesel, adres zameldowania, adres E-mail, nr telefonu, informacje zdrowotne.
13. Dane osobowe Członka Klubu przechowywane są do czasu wygaśnięcia roszczeń wynikających z Umowy albo do czasu trwania usprawiedliwionego celu przetwarzania lub obowiązku prawnego.
14. Członek Klubu ma prawo żądać dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także o prawie do przenoszenia danych, jednakże ma świadomość, że niektóre żądania mogą wiązać się z uniemożliwieniem dalszego wykonywania umowy; Żądania w zakresie przetwarzania danych osobowych należy zgłaszać do Inspektora Ochrony Danych.
15. Członek Klubu ma prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w Warszawie.
§ 10. Korzystanie z Systemu
1. Podstawowe wymagania techniczne niezbędne do korzystania z Systemu:
a. połączenie z siecią Internet,
b. przeglądarka internetowa umożliwiająca wyświetlanie na ekranie komputera dokumentów HTML: Internet Explorer – wersja 5.5 lub nowsza, Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari lub innej kompatybilna z Serwisem; przeglądarka powinna akceptować „ciasteczka”.
2. Korzystanie z Usług wymaga zarejestrowania w Systemie.
3. Do utworzenia lub korzystania z Systemu niezbędne jest posiadanie adresu e-mail.
4. Klub zastrzega, że korzystanie z Usług może wiązać się ze standardowym ryzykiem związanym z korzystaniem w sieci Internet i rekomenduje Użytkownikom przedsięwzięcie odpowiednich środków w celu zminimalizowania tego ryzyka.
5. Zakazane jest dostarczanie przez Członka Klubu treści o charakterze bezprawnym oraz naruszającym dobre obyczaje. W szczególności zabronione jest używanie słów wulgarnych, podawania treści niezgodnych z faktami, pomawianie, znieważanie, mowa nienawiści.
§ 11. Zawarcie Umowy w Systemie
a. Umowa o świadczenie Usług może zostać zawarta w Systemie, zgodnie z jego funkcjonalnością i zapisami OWU.
b. Przed zawarciem Umowy Klub udostępnia nieodpłatnie treść Umowy, Regulamin i OWU, których akceptacja jest warunkiem zawarcia umowy.
c. Osoba Aplikująca podaje wymagane dane (oznaczone znakiem *), zaznacza pola oświadczeń i zgód, wybiera Usługę, a następnie dokonuje opłaty zgodnie z Cennikiem kartą poprzez PayU.
d. Po dokonaniu opłaty umowa zostaje zawarta i Osoba Aplikująca zostaje Członkiem Klubu z dostępem do Systemu.
e. Zaleca się zmianę hasła do Systemu
§ 12. Dostęp do Systemu
1. Członek Klubu po zawarciu Umowy uzyskuje dostęp do Systemu poprzez dokonanie rejestracji, podczas której podaje: imię i nazwisko, e-mail (jako login), hasło składające się minimum z 8 znaków diakrytycznych zawierających co najmniej jedną wielką literę, małą literę, cyfrę i znak specjalny. Celem weryfikacji poprawności podanych danych na wskazany adres e-mail wysyłany jest link aktywujący, po naciśnięciu którego, dane zostaną zapisane w Systemie. Hasło należy zachować w tajemnicy i nikomu nie udostępniać.
2. Członek Klubu uzyskuje dostęp do następujących funkcji w Systemie:
a) Grafik zajęć, za pomocą którego można sprawdzać dostępność Usług;
b) rezerwacje Usług przewidzianych Cennikiem; rezerwacji dokonuje się wskazując preferowaną datę i godzinę zajęć; bezpłatne odwołanie lub zmiana terminu rezerwacji możliwe jest maksymalnie na 12 godzin przed wyznaczonym terminem rozpoczęcia wykonywania Usług;
c) zakup Usług.
3. Dostęp do Systemu jest dezaktywowany w chwili zakończenia Umowy.
§ 13. Komunikacja
Ze strony Klubu kontaktować się z Członkiem Klubu mogą pracownicy recepcji oraz managerowie pocztą elektroniczną w domenie sensestudio.pl lub z nr telefonów:
+48 22 364 69 45, +48 667 683 150, +48 723 230 591
§ 14. Postanowienia końcowe
1. Regulamin może ulec zmianie.
2. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem mają zastosowanie postanowienia Umowy oraz/i OWU oraz ogólnie obowiązujące przepisy prawa.
3. Przez podpisanie Regulaminu Członek Klubu potwierdza, że zapoznał się z nimi, zrozumiał je, akceptuje warunki i zobowiązuje się ich przestrzegać.
4. W sprawach nieuregulowanych zastosowanie mieć będą przepisy kodeksu cywilnego.